ICQ klienti pro linux

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Úterý Říjen 23 19:29:31 CEST 2001

> Zdravim,
>
> Nekdy vcera vecer mi prestali fungovat ICQ klienti pro linux (micq, licq,
> centericq,...). Nicmene ten klient od Mirabilis pro Windowsy stale jede.
>
> Nejsdilnejsi je licq, kter hlasi cosi o tom, ze mu prisla jina odpoved s
> jimym poradovym cislem, nez ocekaval (pokud jsem to sparvne pochopil).
>
> Zda se tedy, jako by Mirabilis zacal podporovat pouze MS klienty (nebo tam
> maji nejaky bug?), coz se mi moc nelibi.

no, me ICQ fungovalo do te doby, nez dneska v praze vypadla elektrika..
pote jiz nenabehl...

duvod (alespon u me) je celkem prozaicky - v DNS nelze najit IP adresy pro
pocitace icq.mirabilis.com - icq5.mirabilis.com pres ktere (aspon tedy
licq) komunikuje s ICQ servery... windows klienti (tedy, od 2000 vys)
pouzivaji jinou adresu (login.cosi.com)...