Quanta [was: SO a ceske html [was: Prvni dojem ze StarOffice 6.0 Beta]]

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Úterý Říjen 23 21:01:55 CEST 2001

Miroslav Zidek wrote:

 > No, stahoval jsem tam Quantu 2.0 tusim nejaka beta 5 a je to asi dva-tri
 > mesice?????
 >

 > MZ

Ja jsem stáhnul z RawHide verzi z cvs.
Na jejich stránkách jsem někde v diskuzi viděl, že jádro vývojářského
týmu se rozdělilo. Někteří přešli na komerční projekt. :-((
Někde na jejich stránkách to je.

--