RE: Virtuálnídomény

outbound na centrum.cz outbound na centrum.cz
Úterý Říjen 23 22:20:19 CEST 2001

Dobry den,

tak uz jsem se s timto vhost_alias zkamaradil, akorat jeden problem. Mam
nastaveno

VirtualDocumentRoot /var/log/user/domain.com/%1

a vlastne tim chci zaridit, aby si uzivatel mohl vytvorit v adresari sve
domeny jakykoli adresar a ten automaticky byl pristupny pres stejnojmennou
subdomenu. Jak vyresit www ? symlink do toho adresare se jmenem www ? a co
kdyz to nekdo zada bez www ? Tak symlink domain.com na ten samy adresar ?
Tim to je sice vyreseno, ale nepripada mi to moc optimalni :o) neslo by to
bez tech symlinku ?

Diky za info,

R.