NFS v2 a v3 .

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Říjen 24 08:16:57 CEST 2001

:> -> nemate niekto sksenosti z vlastnej praxe ako je to s nfs verzie 2 a
:> -> verzie 3 s pohlady vykonu ci stability ?
:>
:> vykon netusim, v3 ma tusim vylepseny resp uz funkcny locking...
:> a zvlada TCP co ti vsak na ethernete neodporucam.

mohol by som vedeit, preco prave TCP na ethernete neodporucas ?

mas s tym nejake zle skusenosti ?

aby som vedel preco konkretne nie, alebo je to len _nejaky_ pocit ..

a ked konkretne , tak ktore jadro ..

:> afaik je to historicky dane. Nerobil som zatial testy ale ak vyjde, dakedy
:> ich urobim.

to by bolo super ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting