BFU: Samba a security=user

Petr Horacek horacek na sosvyskov.cz
Středa Říjen 24 08:29:25 CEST 2001

DD
Od vcerejska uz jsem pokrocil ve zkoumani, tak ted zbyva uz jen jediny
problem - uspokojive spojit sambu a W2000Prof - stroj, ze ktereho linuxovy
server ovladam pres putty.
Pokud dam sambu vyhledat, tak mi ji najde, vyzve k zadani jmena a hesla a po
zadani pres minutu hleda. Pak najde sdileny adresar public a home directory
usera, ale ma u neho ikonu tiskarny, ktera podle nej neni nainstalovana,
popripade po chvili neni server dostupny a podobne. Zatuhne na tom
pruzkumnik. Z WinMe to jde v poradku pripojit, ma W2000 to slo, pokud bylo
"security=share". V registrech je informace o posilani plain hesel (z doc
samby), ale  v tom to asi nebude.
Diky za pomoc
Petr