jak na procmail?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Říjen 24 09:36:48 CEST 2001

Dobry den,

On Tue, Oct 23, 2001 at 02:14:52PM +0200, Matthes wrote:
> Zdravim,
>
> resim problem, jak nastavit v procmailu, aby mi automaticky ukladal mime
> encodovane prilohy mailu (jenom prilohy!), ktere prijdou z urcite adresy
> do urciteho adresare a spustil program, ktery nasledne ten soubor dal
> zpracovava.
> neco asi delam porad blbe, protoze zatim mi nic z toho nefunguje.
> muzete nekdo poradit nejaky (jednoduchy) zpusob, jak tohle zaridit
> (nejlepe priklad pro blba :-) ?

Na vypreparovani mime prilohy z mailu se da pouzit prikaz munpack
z baliku mpack. No a v .procmailrc pouzijete takovouto
konstrukci:

--- start of .procmailrc
# Aby procmail nezabil script, ktery bezi dlouho...
TIMEOUT=0
# Umisteni zamku
LOCKFILE=/home/uzivatek/proc.lock
# Umisteni logu
LOGFILE=/home/uzivatel/proclog

:0: scri.lock
tady napisete podminku, podle ktere zjistite, ze jde o ten
spravny mail
| ~/scri

--- end of .procmailrc

pricemz ~/scri je ten urcity skript, scri.lock je zamek, ktery si
ten skript nastavi, aby nebyl spusten 2x...

U me ten soubor ~/scri vypada asi takto:
--- start of ~/scri
#!/bin/sh

dd bs=1k of=/home/uzivatel/split/pokus
cd /home/uzivatel/split
/usr/bin/munpack pokus
... a dalsi akce, ktere delam...
--- end of ~/scri

> omlouvam se za tupost, ale v archivu jsem uspokojivou odpoved nenasel.
>
> diky
> Matthes

Zdravi
Honza Marek