ICQ klienti pro linux

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Říjen 24 09:47:06 CEST 2001

On Wed, 24 Oct 2001, Kebert Martin wrote:

> Pak mi tedy vysvetlete, proc se pres Linuxovy ICQ klient nepripojim ( onen
> "Time Out") a zaroven ve stejnem case pres VMWare pres Win klienta ( jako
> jiny uzivatel - aby se netloukli ) ano ? Ze moje UIN chodi to vim ( overeno
> pres Win klienta a Palm klienta ).

Uz to tady tusim vcera probehlo - novejsi win klienti pouziavkji jiny
protokol, nez starsi klienti (starsi je protokol verze 5, tusim), a tudiz
pouzivaji i jiny ICQ server, ktery bezel (login.icq.com), i kdyz ostatni
servery, ktere jsou pouzovane ostatnimi (i linuxovymi) klienty, mely vcera
problemy (ruzne ty fes-d00x.icq.aol.com)...

Ale ted se zda, ze uz vsechno bezi jakz-takz ok.

--
JiKos.