spusteni prikazu po prihlaseni uzivatele

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Středa Říjen 24 10:00:00 CEST 2001

Dobry den,

na jednou serveru mam zajimavej spek - kdyz se na  nej prihlasim pres
ssh,tak se mi po prihlaseni automaticku spusti nejaky prikaz, vypada to
jako kdyby se spustil ls /dev;ls /usr/src , prikaz probehne a pak uz
muzu  na konzoli normalne pracovat. Dela to jak pro uzivatele root, tak
i pro jine uzivatele. Dival jsem se do ~/.profile,
/etc/profile,etc/passwd jestli tam neni spousteni nejakeho prikazu, ale
nic.Jestli to dela i pri prihlaseni na konzoli pc to nemohu
vyzkouset,protoze je asi 150 km daleko. Na serveru je pouzita dist.
debian.
Nevite,kde bych mel hledat proc se mi neco spousti po prihlaseni ?
dik rm