RH 7.2 & fonty v KDE

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Říjen 24 10:48:18 CEST 2001

Prajem prijemny den.

Vcera som si doma upgradol RH zo 7.1 na 7.2, potom dnes som
nainstaloval na cisto RH 7.2 na notebook. V obidvoch pripadoch
sa vyskytla situacia taka, ze ked som si nastavil Country & languge
tak vsetko fungovalo OK az do vtedy kym clovek nespravil logout
a login. KDE zmenilo fonty a prestalo sa zobrazovat c z makcenom
plus robilo to blbosti ked clovek chcel pisat po slovensky. Po zmazani
$HOME/.kderc a $HOME/.kde sa to da zopakovat. Vyriesil som to tak,
ze som nastavil:
Country - Slovak
Language - Default C
Charset - iso8859-2

Takto to ide dobre (anglicke menu mi vobec nevadi). Ma niekto
podobne skusenosti? Vyriesil to niekto aj so zadanym Language - Slovak?

Igor

PS: niekto tu pisal, ze pri vytvarani bootovacej diskety mal problem.
U mna sa nevyskytol ani pri jednej instalacii (zatial).

Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator

InfoGas a.s., Kozia 17
815 37 Bratislava, Slovakia