ICQ klienti pro linux

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Středa Říjen 24 11:27:52 CEST 2001

jak jsem zde jiz psal... asi se budu opakovat (ostatni prosim prominou)...
windows verze klienta pouziva odlisny server nez ne-windows verze
klientu... ty pouzivaji starsi komunikacni protokol, jehoz servery bezi na
strojich se jmeny icq.mirabilis.com - icq5.mirabilis.com (podle IP adres
ale jiz nyni ukazuji na jeden pocitac v domene aol.com).

Tyto pocitace byly vcera nedostupne - vypadly uplne z DNS a nejakou dobu
trvalo, nez se tam dostaly (pricinu netusim).

Windows verze klientu (verze 2000 a pozdejsi), se pripojuji pres stroj
login.icq.com, ktery, zda se, fungoval zcela bez problemu... tim by se
IMHO dalo vysvetlit to, ze windows fungovaly...

jinak, vcera (minimalne vecer kolem osme) mel zasadni problemy s provozem
i server www.icq.com (resp. web.icq.com)...

proto usuzuji ze se nejednalo o umyslny bojkot ne-MS verzi ICQ...

S pozdravem

Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
tomas na knaifl.cz

http://www.hokejka.cz