CBQ - pujcovani vs. nepujcovani

Středa Říjen 24 11:39:20 CEST 2001

	Zdravim,

	jiz nejakou dobu resim teoreticky, jak vyresit neco takoveho (udaje
jsou v kb/s):

  128
  +--------------------------------------+
  64 (nepujcuje si od ^, vyhrazene)    3x32 (pujcuji si navzajem i od ^)

  32 (pujcuje si od ^ (64))

	Ano, spravne 64 + 3x32 > 128, proto CBQ dela ptakoviny. Jde mi o to,
jak udelat, aby 3x32 meli zhruba nasledovne, pokud 64 nejede, aby se
linka vyuzila pro 3x32 s tim, ze kazdy ma garantovanych 32, ale muzou si
navzajem rozpujcovat az 128. Pokud vsak 64 dupne na net, ma vyhrazene a
na 3x32 zbyde jen 64, ktere by si meli spravedlive rozdelit.

	Lze toto resit? (zkousel jsem ruzne poskladany stroj, ale vysledek
nebyl dle ocekavani) Pokud ano, jak by mel strom vypadat (vcetne toho,
kdo si muze a jak pujcovat + kdo muze pujcovat) a (hlavne) jake
discipliny pouzit? Filtr mi staci u32, ale pokud by bylo potreba
markovani, neni problem...