RH 7.2 & fonty v KDE

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Říjen 24 12:05:03 CEST 2001

Dik, pomohlo to na notebooku. Doma som to skusal, ale tam
mi to nepomohlo tak som to na notebooku neskusal (clovek
ma skusat co sa da, takze aj ked to niekde nejde mozno
inde to pojde). Mozno pri upgrade nieco este ostalo v
konfigurakoch. Vecer vyskusam noveho usera. Dufam,ze to
pomoze. Skoda, ze to nejde s tym antialiasingom. Tie fonty
su bez neho o dost horsie.

Igor