RH 7.2 neumi ext3 ?

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Říjen 24 13:17:49 CEST 2001

Tuto moznost som mal az po rozdeleni disku (ja si
vzdy volim fdisk, takze v disk druidovi to moze byt inde).
Je to obrazovka kde si volim ktory device ma mat prideleny
ktory mountpoint. Tam je potom volba ext2, ext3 a zda sa mi, ze
este aj nieco ine. Na jednom filesysteme co uz bol ext2 ponukal
aj konverziu z ext2 na ext3 bez straty dat. Instalacia prebehla
v poriadku a aj bez straty dat.

Igor