RH 7.2 & fonty v KDE

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Říjen 24 14:41:18 CEST 2001

Ja som skusal TTF aj Type1. Nemal som to OK. Boli stale problemy.
Je zvlastne, ze ked som to mam nastavene tak, ze Country je Slovak,
Language Default C a Charset 8859-2, tak aj pri zapnutom AA je vsetko
v poriadku a diakritika sa mi zobrazuje spravne v kazdom okne a este
k tomu v pekne vyhladenom fonte (no problem bol s fontom co je ako
nazov okna, ale to je skutocne zanedbatelne).

Igor