WGET a Microsoft FTP server

Rasto Contofalsky contofalskyr na vsrp.slposta.sk
Středa Říjen 24 14:09:03 CEST 2001

> adresara
>
> Nevim jak ostatni, ale ja stahuju wgetem vsechno odevsad a nemel jsem
nikdy
> problem. Co dela ten vas wget? Nemate problem spis s --passive-ftp?

Skuste ci vam pojde stiahnut obsah niektoreho adresara napr. z ftp.nai.com .
Ono mi to stiahne len .listing, ale ten je v trocha inej podobe ako ked
taham z nejakych linuxackych ftp serverov a potom skonci z hlaskou:

No matches on pattern `.*.*'.

S pozdravom

Rasto Contofalsky