modem - rychlost spojeni

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Říjen 24 15:14:18 CEST 2001

> zalezi ovsem jak si nastavite hlaseni (ATW) o pripojeni
> diky retrainingu ji NEZJISTITE, stale se meni, ledazeby:
> - modem mel display
> - dal jste +++~~~ato (ato1) - modem se znovupripoji
>
> samozrejme pri pripojeni ji modem vypisuje

Asi budu muset trochu upresnit o co mi jde. Bez nejake zjevne priciny se mi
modem, ktery spolehlive fungoval, prestal pripojovat. Vytoci spojeni, modemy
si zapiskaji a pak to spadne.
pokud do inicializacniho retezce zadam +ms=11 (coz by melo nastavit
pouzivani protokolu V.34), tak se pripojuje v pohode, jenze tenhle protokol
by mel jet maximalne na 33600 bps (korigujte me, prosim, pokud vykladam
bludy, modemum zas tak moc nerozumim).
To se mi moc nelibilo, tak jsem to zkusil zmenit na +ms=12 (coz by melo
nastavit V.90), no a ono se to pripojuje taky. V.90 by mel bezet na 56000
bps. Rad bych zjistil, jestli je to skutecne tak a pokud to tak je, tak proc
se modem nespoji bez tohoto nastaveni.
Konecnym cilem samozrejme ma byt nastaveni modemu tak, aby se spolehlive
pripojoval a zaroven si nezavrit dvere k vyssim rychlostem nez 33600.
Nevyhovuje mi zkratka situace, kdy se bud nejsem schopen pripojit vubec,
nebo naopak, pripojim se sice spolehlive, zato mam jistotu, ze to neni
rychlej nez 33600 bps (protoze nejakym parametrem modemu prikazu, aby vyssi
rychlosti ani nezkousel vyjednat). Linka i modem teoreticky umoznuji
rychlost vetsi.
A k tomuto laborovani bych rad mel moznost zjistit, jak to prave ted bezi.

S pozdravem Zdenek Bohm

P.S. Klidne me nakopnete, pokud cokoliv z toho co jsem napsal je blbost. To
co jsem napsal jsem vydedukoval z par stranek nalezenych na internetu a
nikde neni jistota, ze to neni blbe.