WGET a Microsoft FTP server

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Říjen 24 17:17:51 CEST 2001

Martin Kokes wrote:

> "Rasto Contofalsky" <contofalskyr na vsrp.slposta.sk> pise v diskusnim
> prispevku news:9r65ts$s1r$1 na news.telecom.sk...
> adresara
>
> Nevim jak ostatni, ale ja stahuju wgetem vsechno odevsad a nemel jsem nikdy
> problem. Co dela ten vas wget? Nemate problem spis s --passive-ftp?

Ja jsem mel s wgetem taky potiz. Wget funguje dobre, ale ten ftp server proste
nekdy soubor dal a nekdy nedal. Nedeterministicky. Snazil jsem se stahnout AFM
metriky od Adobe z ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/type/win/all/afmfiles/ a po
precteni nekolika z nich mi prestal vydavat soubory. Musel jsem to delat po
jednotlivych pismovych rodinach a i to nekdy nezafungovalo...

Nevite nekdo, cim by to mohlo byt?

Libor Chocholaty