posilani faxu Win-lin-modem

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Středa Říjen 24 23:02:59 CEST 2001

On Wed, 24 Oct 2001, Jirka P wrote:

> Peknej den
>
> Mam drobne dotaz mohl by jste mi nekdo doporucit nejakej soft aby se dalo
> posilat fax z windows pres linuxovy serwer s modeme
Na strane serveru je mozne pouzit program mgetty+sendfax. Pro faxovani z
windows budete muset rozjet sambu, ktera bude spoustet program printfax.
Na Windowsech nainstalujete nejakou PS tiskarnu, ja mam odzkousenou HP 5P
PS nebo tak nejak. Dale musite do "Po spusteni" nahrat program respond.
Caly popis najdete v linoxovych novinach.
http://www.linux.cz/noviny/1998-07/clanek05.html

		S pozdravem Tomas Valousek
--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..