rh7.1 -> rh7.2 pres up2date

Čtvrtek Říjen 25 00:00:33 CEST 2001

On Mon, 22 Oct 2001, David Trcka wrote:

> tusim ze zde probleskla zminka o moznosti upgradu verze RH pres up2date
> nejakym podstrcenim balicku s verzi RH. Hledal jsem neco na toto tema na
> webu RH, ale nevim cim to je, posledni dobou tam nemuzu vubec nic najit.
>
> Chapu to spravne, ze staci rucni upgrade baliku redhat-release a pak
> spustit up2date -p a up2date -u ? Nebo musim s necim vekslovat jeste na
> webu RHN (mam na mysli channel subscriptions) ?

Kanaly jsou novinka, umoznuje to distribuovat vlastni RPM balicky a davat
jim prednost (nebo ne) pred oficialnimi updaty. Podrobnosti nevim, jeste
jsem to necetl (vim jen to, co se rikalo, kdyz se to chystalo).

> A v neposledni rade: bude to fungovat? Zkousel to nekdo? Jestli ne, hlasim
> se jako pokusny kralik, jestli jo, tak bych si to rad usetril ;)

Ja jsem to nekolikrat pouzil. Zadny problem jsem nemel. Upgradoval jsem
takhle dokonce z 6.2 na 7.1.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz