Re: Hardlinks vs. Softlinks

Marek Butas MarekButas na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 25 10:41:45 CEST 2001

Dne 25. říjen 2001, <linux na linux.cz> napsal:

> Myslim ze muzete - jenom asi bude problem ze se k nim nebude hlasit
> rpm repektive ten balik ze ktereho pochazeji...

> Jak to nezvlada ? Myslel jsem ze proste neudela hardlink ale kopii originalu
> takze to po rozbaleni zabira vic mista. Nebo je v tom jeste jiny problem ?

Tak jsem asi nekde neco prehledl. Kdyz to rozbalim, tar vezme prvni
soubor a vyextrahuje jej. U duheho napise cannot link to 'prvni
soubor', invalid cross-device link a proste jej preskoci. Coz neni
dobre.

MB

Kterou znacku PRACKY si vyberete? http://aeg.bilezbozi.cz,
http://electrolux.bilezbozi.cz, http://bosch.bilezbozi.cz? Nebo jinou?