Re: Hardlinks vs. Softlinks

Marek Butas MarekButas na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 25 10:55:20 CEST 2001

> No tak to je asi tim, ze hardlinky nemuzou byt pres ruzne disky
> pokud je /home na /dev/hda1 a /usr na /dev/hda2, tak nemuze byt hardlink z
> /home/pepa na /usr/pepa.
> LK

No jasne, ale ja bych potreboval to fungovalo asi takto. Dejme tomu,
ze se neco pokazi. Tak si primountuji druhou partisnu, tam rozbalim
tento tar archiv, nabootuji pres diskety a s rootem na tuto novou
partisnu, upravim lilo a jedu z kopie. Puvodni partisnu, promaznu a
tu ted budu pouzivat jako zalozni. Jenze jsem narazil s temi
hardlinky.

MB

http://www.bilezbozi.cz - doporucuje 0 z 5 kamennych obchodniku!