dynamicke routovani

Ondrej Mach omyl na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 25 11:04:14 CEST 2001

>    Jednoducha odpoved: neni to mozne.

>    Mam pocit, ze otazka se tyka toho, zda je mozne, aby dany Linuxovy
> router vybral optimalni cestu. Coz v praxi mozne neni, protoze by na nem
> muselo jet BGP a navic by musel byt ve vlastnim autonomnim systemu.
>    CBQ/iptables se routingu primo netykaji. Navic pomoci lokalniho
> routingu ovlivnite co kam jde _od_ vas, ne k vam.

Pokud se otazka skutecne tyka toho, zda je mozne, aby dany Linuxovy router
nasel optimalni cestu, tak jsem na ni neodpovidal.
Odpovidal jsem na otazku, zda je mozna, aby na zaklade nejakych pravidel (a ty
se klidne muzou dynamicky menit) vybral "spravnou" cestu. To mozne je.
			Omyl

P.S. I kdyz je pravda ze na na urovni routingu ...