Re: Hardlinks vs. Softlinks

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 25 11:38:43 CEST 2001

On Thu, 25 Oct 2001, Stepan Roh wrote:

> Rekl bych, ze je to spis symlink (softlink), ne? Hardlink pomoci ls
> neodhalite.

Jo sorry - jsem popleta to prvni je symlink. Vyzkousel jsme to znova, tak ze
jsem si udelal soubor first, pak na nej udelal dva hardlinky aaa a third a
zabalil to do taru. Uvnitr je to tak ze prvni je soubor aaa a obsahuje data
a za nim jsou soubory first a third ktere jsou typu hardlink na aaa .
Takze tim je to jasne, vse se deje na jedn pruchod.