OT:MySQL a spravne nastaveni uctu

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Čtvrtek Říjen 25 12:33:06 CEST 2001

Dobrý den,

v dokumentaci k MySQL je o tom celá kapitola, která o tom dost podrobně
píše.

>prijde mi, ze nektere polozky jsou tam duplicitne a taky nechapu,
>vyznam % a _

Stačí, když pochopíte, že pro MySQL neexistuje user, ale dvojice
(host;user). Tedy záleží, odkud se připojujete. Pokud chcete říci, že něco
platí pro všechno (třeba pro všechny uživatele, či ze všech hostů), dává se
tam jednoduše %.

>nemate nekdo nejaky link ale moc prosim trochu konkretne

Je potřeba jít na dokumentaci, třeba na

http://www.mysql.com/documentation/mysql/bychapter/manual_MySQL_Database_Adm
inistration.html#User_Account_Management

Jak vidíte, je to přímo na mysql.com, kde jste nic nenašel :-)

S pozdravem

Miloslav Ponkrác