dselect (debian status) a kompilace

Richard Richter richter na bgs.sk
Čtvrtek Říjen 25 12:41:21 CEST 2001

Zdravim...

Ay, ay... uz som to vyriesil. V prvom plane som sahol priamo do statusu, natvrdo
som mu povedal, ze to tam ma a placol som mu aj riadok s Version 4.1. Potom som
si vsimol, ze obcas narieka nad chybajucimi listami fajlov, tak som ich touchol.
:-))) Vcera som toto nesystematicke (ale ucinne) riesenie nahradil a presiel som
na unstable verzie. Je to zle? Nasiel som tam vsetko, co som chcel, a uz som len
zvedavy, ci to bude mat kvality stable verzie, ktora mi slape neskutocne dobre.

Virgo

PS: Inak vdaka za reakcie, cloveku casto dojde, ze nielenze robi zle to, co
robi, ale ze aj keby to robil dobre, je to blbost, a ma skusit nieco uplne ine.
:-)))

> nemate binarne X pre debian?
>
> aky mate /etc/apt/sources.list - ak vyzera zhruba takto:
>
> deb ftp://ftp.debian.sk/ stable main contrib non-free
> deb ftp://ftp.debian.sk/ dists/proposed-updates/
> deb ftp://ftp.debian.sk/non-US stable/non-US main contrib non-free
> deb ftp://ftp.debian.sk/non-US dists/proposed-updates/
> deb ftp://security.debian.org/debian-security stable/updates main contrib
non-free

> (ftp.debian.sk mozete nahradity blizsim archivom, security.debian.org
> nechajte tak)
>
> a skuste update...

> [...]
Application Programmer, Business Global Systems a. s.