Jeste k ICQ...

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Čtvrtek Říjen 25 12:53:58 CEST 2001

zdravim... v posledni dobe mam podobny problem, ale naprosto
deterministicky je to skupina asi trech lidi, od kterych mi chodi zpravy
jenom nekdy... nebo pri kazdem mem prihlaseni mi od nich prijde jedna asi
14 dni stara zprava znovu a znovu...

s tim, ze drive to nebylo zacalo to nekdy na konci zari....

je to Licq 1.0.3

Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
tomas na knaifl.cz
http://www.hokejka.cz