NFS v2 a v3 .

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Říjen 25 13:28:23 CEST 2001

:> -> mohol by som vedeit, preco prave TCP na ethernete neodporucas ?
:> -> mas s tym nejake zle skusenosti ?
:>
:> ano, presne tak... mali sme s tym kopu problemov a netusili sme co to je,
:> ked sme presli na UDP zrazu sa vsetko fixlo...

mozes aspon popisat co znamenalo "mali sme s tym kopu problemov" ?

lebo nam to na TCP beha dobre, tak ci mam ocakavat nejake konkretne
problemy, alebo ak mi to zacne "robit nieco", tak aby som vedel, ze to je
NFS over TCP ...

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying