Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra?

Čtvrtek Říjen 25 14:39:20 CEST 2001

Stanislav Meduna wrote:

> "Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz> schrieb im Newsbeitrag
> news:3BD7B991.537F1064 na fonet.cz...

> Nejake URL by sa naslo? Toto by ma dost zaujimalo.

	No ja teoretik moc nejsem:-), ale zkusil jsem Google na:

"hazard software test theory"

a vypadlo mi toto zajimaveho (krome spousta odkazu na teorii rizeni
auta, jelikoz mam ridicak nejaky ten patek, je mi to fakt moc
platne:->>):

http://sunnyday.mit.edu/topics.html
http://vig.pearsoned.com/store/product/0,,store-562_banner-0_isbn-0130912980,00.html
http://www.tfhrc.gov/advanc/softwar/soft2.htm

	Prvni dva lze vyuzit jako volby klicovych slov do hledacu, mozna
vypadnou konkretni veci (na prvni pokus se mi nezadarilo), treti je jiz
konkretni popis, nespecializovany ovsem na oblast, o ktere jsem mluvil.
(2. odkaz je na knihu, myslim, ze obsahuje presne to, co bylo
pozadovano)

	Zkusim doma dohledat teoreticke odkazy, ale mam obavu, ze krome nejakym
verejne pristupnych zprav (hledal bych na Statfordu, CERNu, MITu apod.)
se bude jednat spise o ruzne disertacky, diplomky apod. - spousta bude i
v cestine, ale ne pristupna na Webu - tam tak maximalne abstrakt,
protoze s on-line verzemi je to spatne (resp. pred dvema lety, kdy jsem
promoval byl aspon na nasem ustavu on-line pouze abstrakt). Ja si
myslim, ze materialu je hodne, ale jak rikam, spise pisemne (skripta,
diplomky, knihy (2. odkaz neni vyjimka)) a pokud on-line, je otazkou,
zda-li to obecne hledace maji indexovano, proto bych zkusil spise
oslovit primo technicke univerzity.

	Ovsem mozna ma nekdo konkretni URL, ktere by se ostatnim hodilo, coz by
bylo nejlepsi...'-)