udp xdmcp port unreachable (trochu delsi)

Honza Petrous hop na unibase.cz
Čtvrtek Říjen 25 16:40:45 CEST 2001

On Čt, 2001-10-25 at 14:17, Miroslav Pragl wrote:

> a ty zbyle 2 veci, houstone?

- vypis netstat -a jsem posilal v mem prvnim mailu a je tam
  videt, ze opravdu posloucha a opravdu na spravnem portu.

- v gdm.conf jsem v sekci [xdmcp] opravil "Enable=0"
  na "Enable=1" (jinam mi to psalo, ze xdmcp ani lokalni
  X server neni konfigurovan a ukoncil se).

  Podobne i v xdm.conf je zakomentovane
  "DisplayManager.requestPort: 0"

Tj. opravdu jsem ve stavu, kdy mi jak "netstat -a", tak "lsof"
vypisuji, ze poslouchaji na odpovidajicim portu, ale pritom
TCP/IP stack posila viz subjekt.

/Honza