Gdk-Warning: shmget failed

Jan Bernatík bernatik na kn.vutbr.cz
Čtvrtek Říjen 25 15:00:11 CEST 2001

nasel jsem si v archivu neco k problemu ktery me trapi.
mam verzi kernelu 2.4.10
nevim ale, o co v podstate jde, snazil jsem se najit nejakou jinou
dokumentaci, ale bezvysledne, muzete mi nekdo poradit co s tim, pripadne
odkazat na dokumentaci ?
je treba podporu shm zakompilovat do jadra ? (nenasel jsem v parametrech
jadra nic co by se tomu mohlo podobat)

dik
Honza

David Kalita napsal:
> Zdar
>
> Nevite nahodou proc mi to furt hazi tuhle hlasku. Asi to bude neco se
> sdilenou pameti. Hlasi mi to hodne aplikaci v GNOME.

verze kernelu? v pripade, ze 2.3.(dostatecne nove) mate pripojen shmfs?

                                Petr Cech