Callback + ISDN ? - CAPI ???

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Čtvrtek Říjen 25 15:37:11 CEST 2001

Zdravim

On Wed, 24 Oct 2001, Stanislav Meduna wrote:

> Zalezi od hardware. Co ide od ustredne pre zariadenia na segmente

Jo to by stacilo ustredna -> zarizeni

> Pozrite si isdnlog a hisaxctrl (pokial teda mate kartu, externe

Dik za tip uz se na to vrhnu. Nejvic me desi, ze vetsina rozumne
dokumentace k ISDN je v nemcine coz je pro me velice neschudne ;-(((((

> Prakticke skusenosti s callbackom zial nemam.

No prave - vsude se dozvim jak nakonfigurovat server tak aby provadel
callback na volajiciho klienta, ale co se ocekava na klientovi o tom
vsichni mlci ;((((
Skoro jsem nabyl dojmu, ze je to naprosto trivialni a nechodi to jen me:)
Nevite alespon nekdo na jake vrstve se provadi 'vyjednavani' o callbacku??
Vcera jsem se dozvedel za nekde na urovni PPP nebo CHAPu je to mozne??

Vcera jsem videl na vlastni oci provedenej callback na ten muj router a
chodi to  ALE !!!!!
klient byl na Woknech a navic ne kazdej.
Pouzitej byl nejakej NDISWAN-driver!!!
Nerekne to nekomu neco ???? Pro me jsou Wokna spanelska vesnice - i kdyz
pro koho ne ze ;-))
Jeste vim, ze to melo neco spolecneho s CAPI Ma nekdo zkusenosti s CAPI na
linuxu ??? Zajimaji me samozrejme zkusenosti realne bo to, ze existuje,
ale nechodi na vsem resp. nechodi skoro vubec nebo chodi jen stim a stim
driverem vim (docet jsem se) taky ;-((((

Dik za jakekoli dalsi podnety.

Martin

PS: Dik za odpoved