Zk. s TV-out na TNT2 PRO AGP

jhajas jhajas na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 25 21:02:01 CEST 2001

Preji hezky den,
rad bych si koupil grafickou kartu s TV-outem a zajimalo by mne zda ma
nekdo zkusenosti s tim rozchodit televizni vystup na karte TNT2 PRO.
Podle dokumentace od nvidie je dokonce primo pro zapnuti Tv outu sekce v
XF86Configu, ale preci jen mi to neda abych se nezeptal na prakticke
zkusenosti s qvalitou obrazu atd.

Nedavno jsem udelal dost spatnou zkusenost s tim, abych rozchodil TV out
na karte S3 Savage, kdy ta mi dava jen cernobily obraz. Na tu S3 uz jsem
rezignoval, s tim ze je to pravdepodobne spatnou normou PALu na karte s
cimz ja ale nic neudelam. Nerad bych vyjodil dalsi penize a dopadl stejne.

Diky moc za odpoved

Josef Hajas