StarOffice a "save file error"

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Čtvrtek Říjen 25 22:44:44 CEST 2001

On Thu, 25 Oct 2001, uhlar na fantomas.sk wrote:

> nie je problem v tom ze sa chmod() vrati s chybou ? mto by mozno stacilo
> namountovat dotycny filesystem s optionom quiet..
>
>        quiet  Turn on the quiet flag.  Attempts to chown or chmod
>               files do not return errors, although they fail. Use with
>               caution!
Bohuzel nic :( Ta sama hlaska. Na webu supportforum.sun..... tahle chyba
byla popisovana, o tomhle reseni tam nebylo nic, ale patch stazeny z
odkazovane stranky se mi nepodarilo zprovoznit. Jinak by se snad dalo o
uvazovat o "normalni praci". BTW na tom webu doporucovali nejdriv ulozit
na linuxovou partisnu a pak presunout na FAT. Taky reseni :(

MZ

--
 Miroslav Zidek
 http://mizi.web.worldonline.cz/