modem - rychlost spojeni

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Čtvrtek Říjen 25 18:56:00 CEST 2001

 ZB> Podle dokumentace k modemu, by se informace o rychlosti mela
 ZB> nachazet
 ZB> v S registru 37, ale netusim, jak to vypsat. Kdyz se pripojim, tak
 ZB> pppd lockne port, takze nemuzu pouzit minicom a ATS37?

Registr S95 obsahuje bitovou masku, jejiz jednotlive bity urcuji, jakym
zpusobem se reportuje rychlost spojeni.
Zajima vas bit 0.
Zkuste ATS95=0 a ATS95=1. Pokud jsem to nepopletl, tak pri te nule to
vypisuje CONNECT a rychlost modem-modem. Pri jednicce to vypisuje
rychlost modem-pc.
Dalsi bity urcuji:

1 - Pripojuje k hlasce CONNECT jeste retezec ARQ pokud se provadi
korekce    chyb.
2 - Prida jeste hlasku CARRIER s rychlosti nosne.
3 - Prida hlasku PROTOCOL a napriklad V42, atd...
4 - nic
5 - Prida hlasku COMPRESSION

Petr

... Cokoli je dobre a uzitecne je-li to vyrobeno z cokolady.