RE: Squid 2.3. - problém s připojením na Parent Proxy server.

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Pátek Říjen 26 08:20:12 CEST 2001

Sorry za predchadzajucu odpoved bez popisu. Omylom som
klikol na odoslat a on to skutocne odoslal.

1, chyba je asi v zle nastavenom dns (ping vam chodi?, odkial
vam chodi vlastne ten ping?)

2, ake su to proxy, su obidva squidy?

3, chcete skutocne vyuzivat cache na tom druhom, alebo vam staci
spravit s toho zretazene proxy. Ak ako vyskusajte:

cache_peer 10.10.10.10 parent 3128 0 default no-query

10.10.10.10 je IP adresa vzdialeneho proxy
3128 je port na ktorom vzdialeny proxy pocuva

Pozrite si este directivu "never_direct". Ja mam nastavene:
never_direct allow all
kde pravdaze all je:
acl all src 0.0.0.0/0.0.0.0

Igor