ezmlm-idx

Matthes matthes na ilikethis.cz
Pátek Říjen 26 10:36:17 CEST 2001

Zdravim,

snazim se rozchodit ezmlm-idx, ale nejak to nestiham. Kompilace a
instalace byla v pohode, ale nejak se mi nedari rozchodit mail listy,
tak, jak bych si predstavoval.
Nemam na serveru roota, takze nemuzu pridatvat usery a aliasy, ale mel
jsem dojem, ze by to melo jit rozchodit i bez toho. Jde o to, abych mohl
vytvaret maillisty na ruzne adresy (tzn. vlastni aliasy), ale nejsem
nejak z manualu schopen pochopit jak na to...
Mail list sice pomoci ezmlm-make vytvorim pod svym homedir, ale i kdyz
mam spravne nastaveny alias (normalni posta na nej posilat jde),
zpravy-prikazy zaslane na vytvoreny maillist se vraceji kvuli
"neexistujici" adrese... kdyz to poslu na
mujmail-maillistname-prikaz na host.cz tak to jde, coz je ovsem pro me
bezcenne.
Mam v tom proste gulas, tak bych chtel poprosit nekho, kdo s tim ma
zkusenosti o vypomoc.

Diky
Matthes