Dotaz na produkt: Floppy na EPROM

Ivo Hanuska ihanuska na vionett.com
Pátek Říjen 26 11:09:44 CEST 2001

Opet dobry den

Chystam se zde v Recku nainstalovat par LINUX routeru(pro Linux tu je zeme
zaslibena a nepoznana). Puvodne jsem je chtel udelat jako diskless pouze s
floppy mechanikou a LUNUX zavest z ni, ale Rekove jsou znacne nenechavy a
vrtavy narod... Potrebuju proto zjistit, zda nekdo z Vas nema kontak na
vyrobce, nebo nekoho, kdo by byl schopny mi dodat nasledujici desku. Vim ,ze
se to kdysi v CR delalo, ale nevim kde a nevim kdo.

Takze potrebuju ISA(asi) desku, ktera ma na sobe EPROM nesouci image Linuxu
(vygenerovani si zajistim) a tvarici se jako Floppy 0 (neboli disketa A v
DOSu). Po startu pocitace se obsah EPROM zavede do pameti a spusti se
LINUXovy router.

Nevite nekdo o vyrobci na asi tak 20 ks.

Dekuju

Ivo Hanuska