Vytvoreni RPM z courier-imap-1.3.11.20011014.tar.gz

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Říjen 26 11:49:39 CEST 2001

On Fri, 26 Oct 2001, David Michal wrote:

> Zdravim,

> Po zadani prikazu rpm -ta courier-imap-1.3.11.20011014.tar.gz se mi to
> krasne spusti a krasne to bezi. Problem je ovsem na konci celeho
> procesu. Skonci to s hlaskou "RPM build errors: Bad exit status from
> /var/tmp/rpm-tmp.9280 (%build)". Napada Vas nekoho kde delam chybu?

V tom ze nectete vypisy co pise ten proces na obrazovku behem kompilace,
nebot tam nekde je jiste hlaska, jako ze selhala kompilace, protoze chybi
knihovna, je chyba v kodu nebo neco podobneho.

Nasledne ta hlaska od RPM je uz pouze nasldek teto chyby.

R.V.