Dotaz na produkt: Floppy na EPROM

Honza Petrous hop na unibase.cz
Pátek Říjen 26 13:51:51 CEST 2001

On Pá, 2001-10-26 at 11:09, Ivo Hanuska wrote:
> Opet dobry den
>
> Chystam se zde v Recku nainstalovat par LINUX routeru(pro Linux tu je zeme
> zaslibena a nepoznana). Puvodne jsem je chtel udelat jako diskless pouze s
> floppy mechanikou a LUNUX zavest z ni, ale Rekove jsou znacne nenechavy a
> vrtavy narod... Potrebuju proto zjistit, zda nekdo z Vas nema kontak na
> vyrobce, nebo nekoho, kdo by byl schopny mi dodat nasledujici desku. Vim ,ze
> se to kdysi v CR delalo, ale nevim kde a nevim kdo.
>
> Takze potrebuju ISA(asi) desku, ktera ma na sobe EPROM nesouci image Linuxu
> [...]

Nevim, jestli je to presne to, co hledate, ale firma ASM dodava
ISA karty s FlashOnChip pozicemi, ktere emuluji harddisky
(a pry neni nutny zadny driver, asi se to chova jako radic disku
s BIOSEM). Nikdy jsem to osobne nezkousel, ale mohlo by to byt ono.
Na jejich webu (http://www.asm.cz/ ) najdete i cenik.

Dale jsem na Invexu od nich dostal prospekt s dostatecne vympluvnym
nazvem "BareBone & Think Client Computers". Toto zarizeni se
jmenuje "Super Mini GX1", ale nejak jsem to nebyl schopen najit
v jejich ceniku ...

/Honza