RPM - dependencies

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Říjen 26 12:01:04 CEST 2001

On Fri, 26 Oct 2001 PHecht na tesco-europe.com wrote:

> Mam problem. Chci doinstalovat software, distribuovany pomoci RPMs a stava
> se mi posledni dobou, ze nedostanu hlaseni, na jake jine RPM je instalovany
> soft zavisly, ale primo chybejici file ( obvykle  lib* ). Existuje nejaka
> exaktni moznost zjistit, v ktere RPM by tento file tak mohl byt. V
> dokumentaci jsem odpoved nenasel, Max RPM se mi cist nechce. Nebijte mi,
> prosim , jestli jsem hledal spatne.

Protoze neuvadite, jako mate distribuci a ja predpokladam, ze mate tu
"spravnou" (rozumej Mandrake  :)) tak staci jeden prikaz:
urpmf knihovna

Nasledny vypis bud vyda nebo nevyda seznam balicku, ve kterych se
prislusna knihovna ma vyskytovat v distribuci Mandrake.
Samozrejme existuje graficky nastroj na spravu software MandrakeUpdate,
ktery tyto zavislosti a naslednou instalaci umi resit sam.

Nepochybuju, ze podobne reseni maji i jine distribuce, obecne je take
mozne resit tento problem zadanim hledane knihovny na strankach
rpmfind.net

R.V.