WANTED: Maintainer CVSup pro GNU projekt?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Říjen 26 13:30:21 CEST 2001

   From: Karel Zak <zakkr na zf.jcu.cz>
   Date: Fri, 26 Oct 2001 10:10:22 +0200

Zdravím,

   >  http://sourceforge.org  :-)

Karle, prosím Tě :-)) Já hledám člověka, který by byl ochoten to dělat,
CVSup zná a je ochoten jej spravovat pro celý server savannah.gnu.org. Na
tomto serveru je nyní již převážná část programů GNU projektu. CVS je již
centrálně spravováno, ale jeden z projektů na savannah hostovaný by
potřeboval zprovoznit CVSup. No a když už se to bude dělat, tak proč ne pro
všechny...

   From: Jan Marek <jmarek na jcu.cz>
   Date: Fri, 26 Oct 2001 10:52:55 +0200

   > no ne ze bych se hlasil, ale mozna by nebylo od veci mirne napsat
   > v cem ta sprava spociva...

Oprava chyb v samotném balíku, korespondence s uživateli systému apod.
--
Pavel Janík

I have decided to leave lkml because everybody else is doing it too.
                  -- Matthew Fredrickson in lkml