Linuxove noviny cervenec-srpen

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Říjen 26 13:39:52 CEST 2001

   From: Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz>
   Date: Fri, 26 Oct 2001 12:25:57 +0200 (CEST)

   > Hmm, protoze vim, ze mas jisty vztah k jedne z tech distribuci, bude
   > nejakym zpusobem zaruceno, ze dostanou jine distribuce odpovidajici stejny
   > rozsah? ;-)

Já mám jistý vztah ke všem distribucím. Já psát článek o té distribuci,
kterou máš konkrétně namysli, nebudu. Pokud se redakce jako celek rozhodne,
že článek má úroveň na to, aby byl zveřejněn, bude zveřejněn. Zatím se
ještě nestalo, že by nějaký článek nebyl zveřejněn kvůli obsahu. Vždy to
bylo kvůli jeho kvalitě (pokud článek zveřejní některý počítačový časopis,
ještě to neznamená, že má dobrou kvalitu pro Linuxové noviny). Nicméně si
nevzpomínám na žádný článek, který bychom kdy byli zamítli.

Nebo jsi narážel na něco jiného? Na co?
--
Pavel Janík

It "works"...sorta.  It will compile the kernel.  But in my development
using lots of STL and C++, I've become an expert at generating "Internal
compiler error" with it.  YMMV.
                  -- Bob McElrath in linux-kernel about RH GCC 2.96