Kopirovani souboru

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Pátek Říjen 26 13:17:05 CEST 2001

Ciao,

On Fri, 26 Oct 2001 10:59:49 +0000 (UTC), Pavel Trefný <trefny na gin.cz> wrote:

>Tento zpusob je sice funkcni, ale nezachova mi to UID a GID. Nevite jak by
>se to slo udelat ?

To je divny, tohle je zakladni unix grif na kopirovani prave se zachovanim
prav. Clovek ovsem musi byt root :-) To tam jaksi zmineno nebylo protoze
je to povazovano za samozrejmost. Pokud neni dela se konverze UID a GID
na prislusnych strojich tak aby byla prava v souladu s uzivatelama.

UID a GID jde nejak prepsat. Viz manual, tohle uz si z hlavy nikdo
nepamatuje.

FH