RPM - dependencies

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Pátek Říjen 26 12:53:46 CEST 2001

dd,
jestli pouzivate dist. RH, tak existuje rpm balik rpmdb, ktery kdyz si
nainstalujete tak  pomoci prikazu rpm --dbpath ..... (presne pouziti si
nepamatuji,ale je to popsano v instalacni prirucce) muzete najit v jakem
rpm baliku dany soubor je.
Nicmene, kdyz jsem si na zakladni instalaci systemu chtel doinstalovat
Xwindows, tak jsem to asi po pul hodine dohledavani zavislosti vzdal a
masinu jsem preinstaloval a jiz s podporou Xsek. Nevim o zadnem
programku pro RH, ktery by mi automaticky vyresil zavistlosti jako to
dela v SuSE nastoj yast.Coz je skoda,jinak se mi RH velice libi.

ps jestlize by jste chtel vedet jak se presne rpmdb pouziva a nemate
instal. prirucku,tak napiste,ja vam to vecer z domova poslu
rm