RH7.2 - pametove naroky pri instalaci ?

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Pátek Říjen 26 16:24:48 CEST 2001

Zdravim

a dik vsem za odpoved !!

Pavel Kankovsky wrote:

> Asi ne, protoze v 16 megach stejne asi nebudete moct delat nic zajimaveho,
> aniz by to swapovalo jak blazen (ale nebude problem zaridit, aby swap

Nahodou se na 16MB da delat hodne zajimavejch veci i bez swapu ;-)))
No ja potrebuju hlavne novy baliky pro nejaky testovani a nechce se mi to
upgradovat ze RH7.0 rucne jeden po druhym. ;-(

Milan Kerslager wrote:
> Stale stejne, tj. 16MB je pro instalator malo.

Jo ja si myslel, ze tech 17000KB je chyba .... hmmmm asi neni ;-(

> Pujcte si nekde redukci na HDD a nainstalujte v normalnim "velkem" PC.

No to je dobrej napad jen nevim jestli se mi to povede sehnat ;-(

Jan Marek  wrote:
> zkuste Debian, ten by to mel rozdejchat... ;-)

Ja potrebuju nainstalovat RH a ne NEJAKY linux takze Debian a jini jsou
 0 bodu !

Dik

Martin