RPM - dependencies

PHecht na tesco-europe.com PHecht na tesco-europe.com
Pátek Říjen 26 16:21:05 CEST 2001

                    Mošnička
                    Roman                To:     <linux na linux.cz>
                    <RMosnicka na cp        cc:
                    oj.cz>               Subject:     RE: RPM - dependencies

                    10/26/2001
                    12:53 PM
                    Please
                    respond to
                    linux

dd,
jestli pouzivate dist. RH, tak existuje rpm balik rpmdb, ktery kdyz si
nainstalujete tak  pomoci prikazu rpm --dbpath ..... (presne pouziti si
nepamatuji,ale je to popsano v instalacni prirucce) muzete najit v jakem
rpm baliku dany soubor je.
Nicmene, kdyz jsem si na zakladni instalaci systemu chtel doinstalovat
Xwindows, tak jsem to asi po pul hodine dohledavani zavislosti vzdal a
masinu jsem preinstaloval a jiz s podporou Xsek. Nevim o zadnem
programku pro RH, ktery by mi automaticky vyresil zavistlosti jako to
dela v SuSE nastoj yast.Coz je skoda,jinak se mi RH velice libi.

ps jestlize by jste chtel vedet jak se presne rpmdb pouziva a nemate
instal. prirucku,tak napiste,ja vam to vecer z domova poslu
rm

Diky, instalacni prirucku mam, --dbpath vyzkousim. Me se Xka podarily
doinstalovat (na zakladni distribuci), ale chtel jsem doinstalovat KDE
2.1.1 (od kde.org) no a to neni v mych silach, nebot to chce dalsi a dalsi
files. Idiotskou metodu nainstalovat uplne celej RH6.2, tj. 1,5GB
opatchovat a pak instalovat to se mi nechce.
zdravi
Pavel Hecht