RH7.2 - pametove naroky pri instalaci ?

Pátek Říjen 26 20:46:00 CEST 2001

On Fri, 26 Oct 2001 martin.kula na deltaes.cz wrote:

> Nahodou se na 16MB da delat hodne zajimavejch veci i bez swapu ;-)))
> No ja potrebuju hlavne novy baliky pro nejaky testovani a nechce se mi to
> upgradovat ze RH7.0 rucne jeden po druhym. ;-(

Muzete pouzit up2date a baliky si bud stahnout ze site (tj. ze serveru RH)
nebo si je predem nekam nakopirovat a programu up2date pomoci parametru -k
zadat cestu, kde jsou.

Program up2date "osidite", aby si myslel, ze mate verzi 7.2 tak, ze rucne
upgradenete soubor redhat-release.

Baliky muzete take vybrat rucne, tj. nekam si pripravit RPM balicky z
distribuce 7.2, vymazat ty, ktere nechcete/nepotrebujete a pak dat
rpm -Uvh *.rpm

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz