Poskozeny ext2 fs nebo chybicka v jadre ??

Pátek Říjen 26 21:00:18 CEST 2001

On Fri, 26 Oct 2001, Stanislav Meduna wrote:

> On Fri, 26 Oct 2001 11:38:06 +0000 (UTC), Milan Kerslager wrote:
>
> : Chyba jadra by to byla i v pripade, ze by jadro poskozovalo FS (diky
> : nejake sve vnitrni chybe). Spise si ale myslim, ze chyba je v X serveru,
> : ktery bezi jako root a pri prenuti konzole to zatuhlo (tj. nekde e to
> : zblaznilo) a tak se v te chvili mohlo stat uplne cokoliv.
>
> Nezda sa vam, ze pomerne vaznych poskodeni filesystemu nejako
> pribuda? Neviem, ci som na to len citlivejsi pretoze sa to
> stalo mne, alebo ci je toho objektivne viac. No, skusme urobit
> anketu - vid dalsi posting.

Pokud bude procento prihod stejne, bude poskozeni objektivne skutecne
pribyvat, jak se zvetsuje pocet instalaci.

Jako prumerny matematik si myslim, ze procento problemu v SW bude v zasade
konstatni, takze reportu bude skutecne pribyvat. Sve prinese i existence
alternativnich FS (kdysi k ext2 nebyla alternativa).

Dost jsem si vytrpel s vadnymi VIA chipsety, kartami 3Com905 a v posledni
dobe i se sitovkami s chipem Realtek (cili vse HW problemy). Poskozeni
systemu bylo pak zavlecenym problemem (i kdyz nikdy z toho nebyla
katastrofa).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz