mount - nevím jak na to

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Sobota Říjen 27 11:37:01 CEST 2001

Dobroslav Tyrkas wrote:

> Děkuji všem kdo odepsali nějakou radu, vidím že názory se liší, ale
> vyzkouším obě možnosti. Ale myslím, že jste mě postrčili správným směrem.
> Ještě jednou Dík moc !!!

Pokud vás zajímá, jaké máte oddíly, stačí se podívat do
/var/log/dmesg
a hledejte část:

hda: WDC AC28400R, ATA DISK drive
hdd: CD-540E, ATAPI CD/DVD-ROM drive
ide0 at 0x1f0-0x1f7,0x3f6 on irq 14
ide1 at 0x170-0x177,0x376 on irq 15
hda: 16514064 sectors (8455 MB) w/512KiB Cache, CHS=1027/255/63
hdd: ATAPI 40X CD-ROM drive, 128kB Cache
Uniform CD-ROM driver Revision: 3.12
Partition check:                            // Tohle vás zajímá
  hda: hda1 hda2 < hda5 hda6 hda7 > hda3
         |    |      |    |    |     |
         |    |      |    |    |     +-----  Primární part. (XOSL)
         |    |      |    |    +-----------  Log. disk (SWAP)
         |    |      |    +----------------  Log. disk / (ext2)
         |    |      +---------------------  Log. disk D: (fat32)
         |    +----------------------------  Ext. oddíl

Vy to samozdřejmě budete mít jinak, ale alespoň zjistíte jak jsou
rozděleny jednotlivé disky.
Jaký systém máte na jednotlivých discích už musíte vědět sám.

Případně to lze zjistit pomocí příkazů fdisk, cfdisk či jiného. Ale
*pozor* abyste neudělal něco co nechcete.

s pozdravem
--