hlasky v logu - messages, maillog

David Toman toman na spszl.cz
Neděle Říjen 28 01:46:40 CEST 2001

Sat 27. October 2001 13:15 Miroslav Lednicky wrote>

>Po necem takovem bych se toho jadra zbavil. Mas dve moznosti:
>
>- znovu prelozit nebo pouzit original z distribuce.

original pouzit nemuzu - chybi v nem podpora nekterych veci ktere potrebuju...

>- provest upgrade jadra.
>
>Volil bych to druhe. RH uz vydal v distribuci 2.4.9.

To uz jsem udelal (na 2.4.10) ale vice mi vyhovovalo prave 2.4.2-2. Asi
pockam az na RH7.2 a udelam to naraz :) Ikdyz to 2.4.9 vypada zajimave
(vzhledem k tomu, ze je uz v distribuci...).

Kdybych si neprohlizel logy tak bych si toho ani nevsimnul - system normalne
bezel dal, niceho jsem si nevsiml. Prave proto se mi to nejak nezdalo. HW mam
v poradku (minimalne pameti).

>Hmm, nevim. BTW, i na vytacene lince by sis mel pocitac trochu chranit.
>Alespon pres /etc/hosts.deny a /etc/hosts.allow

O to se samozrejme snazim. Vzhledem k tomu, ze mam plne logy pokusu o
prihlaseni a zajimave aktivity na nekterych portech tak je to bohuzel nutnost
:( Nejcasteji asi na 80ce, zname //d/winnt atd.. To mi tak nevadi :)

Ale to "UNKNOWN" mne celkem prekvapilo...

--
		S pozdravem David Toman

email: dato na centrum.cz toman na spszl.cz
Tel: 0603 90 11 24
SMS: sms na click.cz